نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 10:57

نیروهای مستعد مهدی‌شهری کنار گذاشته شده‌اند!

مدیرعامل جامعه خبرنگاران مهدی‌شهر گفت: نیروهای مستعد بومی در مهدی‌شهر کنار گذاشته شده‌اند؛ در حالی که ظرفیت و توان بالایی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، رضا تبیانیان، مدیرعامل جامعه خبرنگاران شهرستان مهدی‌شهر صبح امروز در دیدار با امام جمعه مهدی‌شهر به مناسبت روز خبرنگار با حضور تعدادی از خبرنگاران این شهرستان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت نشریات در استان سمنان و شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: نشریات با کم‌ترین امکانات بیشترین تولیدات را در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی داشته‌اند و این مهم نشان از علاقه و دلسوزی این قشر سخت‌کوش است.

وی به بیان مشکلات خبرنگاران و مدیران مسؤول نشریات به ویژه نشریات محلی پرداخت و افزود: دستگاه‌های اجرایی هیچ رغبتی به اشتراک نشریات محلی ندارند و این در حالی است که چندین برابر آن را در قسمت‌های دیگر اداره خود بدون هیچ‌گونه خروجی هزینه می‌کنند.

مدیرعامل جامعه خبرنگاران شهرستان مهدی‌شهر به بیان مشکلات مردم و تقاضا از خبرنگاران جهت انعکاس در نشریات و پیگیری آن اشاره کرد و افزود: یکی از بیشترین گله‌مندی‌هایی که در شهرستان مهدی‌شهر وجود دارد، حضور مدیران، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان غیربومی است.

وی افزود: حضور مدیران غیربومی و این دست افراد آسیب جدی به شهرستان مهدی‌شهر وارد کرده است و با کمال تأسف باید در آینده بسیار نزدیک شاهد عواقب این اقدام مسؤولان استانی و شهرستانی در سپردن مسؤولیت‌ها به افراد غیربومی باشیم.

تبیانیان تصریح کرد: شهرستان مهدی‌شهر دارای ظرفیت‌های بالقوه در حوزه نیروی انسانی در تمام حوزه‌هاست و نمونه‌های بسیار خوبی را در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری شاهد هستیم و با اندکی مدیریت به خوبی خواهیم توانست از ظرفیت آن‌ها در قسمت‌های مختلف این شهرستان استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: با بی‌تدبیری و گاهی با نگاه‌های سیاسی در دولت‌های قبل، بسیاری از این ظرفیت‌ها در سطوح کارشناسی در ادارات مختلف و بلاتکلیف باقی مانده‌اند.

مدیرعامل جامعه خبرنگاران شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به موضوع حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: موضوع حجاب و عفاف و مقابله جدی با پدیده کشف حجاب و بدحجابی یکی از مطالبات جدی امروز مردم مؤمن و انقلابی استان سمنان به‌ویژه مهدی‌شهری‌ها از مسؤولان است که بارها مطرح شده و انتظار می‌رود تا مسؤولان به صورت جدی‌تر و اثرگذارتر در این حوزه ورود کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436678

مهمترین اخبار ایران و جهان: