نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 18:42

بازگشایی مدارس اولویت اصلی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بازگشایی مدارس در اول مهرماه امسال به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد، ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر ضرورت بسترسازی برای بیان هدفمند و دقیق دستاوردها و موفقیت‌های دولت سیزدهم در ایام هفته دولت اظهار کرد: انعکاس موفقیت‌های شاخص دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف و به‌خصوص آموزش و پرورش باید به یک اولویت در ایام هفته دولت مبدل شود.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت توضیح داد: یکی از کارکردهای گرامیداشت هفته دولت فرصت یافتن دولتمردان برای بیان دستاوردها و موفقیت‌های دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته است.

حمیدی نژاد ادامه داد: مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان نیز موفقیت‌های شاخصی در حوزه افزایش سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزی، توسعه کمی - کیفی مدارس فنی حرفه‌ای و کاردانش و توانمندسازی معلمان داشته که تنها بخشی از موفقیت‌های آموزش و پرورش خوزستان در یک سال گذشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به فعالیت‌های ستاد استانی پروژه مهر در این استان یادآور شد: بازگشایی باشکوه مدارس در اول مهرماه امسال به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار دارد و بر این اساس همه امکانات و ظرفیت‌های استانی بسیج خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471878

مهمترین اخبار ایران و جهان: