نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 09:46

کمبود کالا نداریم/ نظارت در بازار همدان شدت گرفته است

فرماندار همدان با بیان اینکه نظارت بر بازار شب عید در دستور اکید قرار گرفته است گفت: هیچ کمبودی به ویژه در اقلام اساسی نیست و بازار زیر نظر ناظران است.

مسلم مخفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از یک ماه گذشته نظارت بر بازار شب عید در دستور قرار دادیم اظهار کرد: اصناف، اداره صمت و جهاد کشاورزی در راستای نظارت‌ها فعال هستند همچنین تعزیرات حکومتی در این حوزه ورود خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه قیمت کالاهای اساسی را به صورت روزانه از کف بازار استخراج و مدام بررسی‌ می‌کنیم افزود: علاوه بر قیمت، نحو توزیع و میزان توزیع اقلام نیز روزانه گزارش‌دهی می‌شود و چنانچه تخلفی صورت گیرد بدون فوت وقت وارد عمل می‌شویم تا خلایی در بازار ایجاد شود.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه یادآور شد: بعضا در حوزه برخی از اقلام راسا ورود کردیم همچون توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ، که افزون بر ۱۵ نقطه شهری در سایت قدیم و جدید نمایشگاهی همدان در حال توزیع است.

وی با تاکید بر اینکه برنج، شکر و گوشت منجمد در نمایشگاه‌های بین المللی در حال توزیع است تصریح کرد: استقبال مردم در این بخش بسیار خوب بوده اگرچه مدیریت خرید اقلام به مقدار نیاز از واجبات است.

مخفی با اشاره به اینکه هیچ کمبودی نیست و بازار زیر نظر ناظران است یادآور شد: تمام تلاش ما برقراری تعادل در بازار است که در بخش‌های مختلف از جمه گوشت قرمز، گوشت مرغ، میوه و دیگر اقلام برنامه‌ریزی مدون صورت گرفته است.

وی در پایان تاکید کرد: شفیت‌بندی مشاغل خدمات‌رسان با شروع تعطیلات و ایام نوروز در نظر گرفته شده و از همین رو شهروندان و مسافران نورزوی با مشکلی مواجه نخواهند شد.

پایان پیام/۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1094066

مهمترین اخبار ایران و جهان: