نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 17:31

پروژه های زیست محیطی باید دارای ارزیابی باشند

کازرون- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هر پروژه‌ای که قرار است اجرا شود باید گزارش ارزیابی زیست محیطی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه در سفر به کازرون ضمن بازدید از راه‌های روستایی، منطقه ویژه اقتصادی، محدوده نگهداری گوزن زرد ایرانی در منطقه «میان کتل، مناطق حفاظت شده پریشان و ارژن» بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست قوانین خود را دارد، بنابراین هر پروژه جدیدی باید ارزیابی زیست محیطی داشته باشد تا کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود و اجازه هیچ گونه بی مبالاتی در محیط زیست را نمی‌دهیم.

معاون رئیس جمهور بر لزوم رعایت الزامات زیست محیطی و تلاش برای مصون ماندن محیط زیست از آسیب‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: محیط زیست از همه الزامات و ظرفیت‌ها برای پاسداشت این ارزش‌ها بهره‌گیری می‌کند.

او همچنین خاطرنشان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست برای معرفی استان‌های دارای ظرفیت حفاظت از محیط زیست تلاش می‌کند. استان فارس و شهرستان کازرون ظرفیت‌های بدیع و قابل توجه در این عرصه دارد.

سلاجقه با بیان اینکه طبیعت و محیط زیست متعلق به همه مردم است، بیان کرد: مردم به مسائل محیط زیستی حساس هستند و پاسداشت ارزشهای محیط زیست را به عنوان یک مطالبه مطرح می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1425722

مهمترین اخبار ایران و جهان: