نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 08:42

تجربه دما ۴۰ درجه‌ای در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از روند افزایشی دما هوای همدان تا پایان هفته خبر داد و گفت: تجربه دمای ۴۰ درجه‌ای در پایان هفته قطعی است.

محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تا پنج روز آینده عمدتا آسمان استان صاف و آفتابی است اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر وزش باد پدیده غالب است.

وی با بیان اینکه بیشتر از وزش باد افزایش ابر نیز در آسمان استان پیش‌بینی می‌شود افزود: طی امروز و روز جمعه غبار رقیق در برخی از ساعات پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی هفته افزایش دما در پیش است به طوری که بین ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد افزایش دما خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه دمای بیشینه در روزهای آخر هفته به ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید تصریح کرد: طی روز گذشته اسدآباد، با ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان و صبح امروز بهار با ۱۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه گزارش شده است.

باقری شکیب با تاکید بر اینکه دمای هوای همدان در گرمترین ساعات امروز به ۳۶ درجه سانتیگراد خواهد رسید گفت: طی روز گذشته نیز تغییرات دمای هوای همدان بین ۳۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1419122

مهمترین اخبار ایران و جهان: