نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 11:18

فارس من| شرکت سایپا مهلت واریز وجه خرید خودرو را افزایش دهد

مخاطبان خبرگزاری فارس با بیان اینکه مهلت 3 روزه واریز وجه خودرو بسیار کوتاه است، از مسئولان شرکت سایپا خواستند تا در جهت رفاه حال مشتریان مهلت واریز وجه را بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «درخواست افزایش زمان واریز وجه خودروهای سایپا» عنوان کردند که شرکت سایپا در فراخوان‌های واریز وجه به مشتریان معمولا زمان کوتاهی را برای واریز وجه تعیین می کند که معمولا 72 است. 

مخاطبان خبرگزاری فارس عنوان کردند با توجه به عدم اطلاع رسانی قبلی مدت زمان سه یا پنج روز برای تامین وجه خرید خودرو کافی نیست و متاسفانه برخی متقاضیان قادر به تهیه وجه خرید خودرو در زمان تعیین شده نیستند و مجبور به انصراف می شوند. 

به گزارش فارس، مدت تکمیل وجه خرید خودرو از سوی برخی خودروسازان بیشتر است اما  معمولا مهلت واریز وجه و یا تکمیل وجه یک بازه زمانی حداقل 3 و حداکثر 10 روزه است. 

براین اساس با توجه به شرایط سخت اقتصادی متقاضیان خرید خودرو از شرکت سایپا از مسئولان این شرکت خودروساز خواستند تا مهلت واریز و تکمیل وجه خودرو را کمی افزایش دهد تا متقاضیان خرید خودرو برای تکمیل وجه دچار مشکل نشوند. 

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607122

مهمترین اخبار ایران و جهان: