نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 14:45

خدمت به مردم بهترین فرصت برای مسوولین است

فرمانده سپاه شهرستان بانه گفت: اگر ما صادقانه به مردم خدمت کنم مردم از ما جلوتر خواهند بود مراسم‌های ما باید مردمی باشند چراکه مردم آگاه هستند و بهترین فرصتی که اکنون در اختیار داریم خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه عباس امری در دومین جلسه شورای اداری شهرستان بانه افزود: باید با خدمت به مردم شور و امید را در جامعه ایجاد کنیم اگر بخواهیم مردم با اشتیاق در همه جا حضور داشته باشند و بایستی به آنها خدمت کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای مهم دفاع مقدس گفت: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس شکلگیری مقاومت اسلامی است و یاد گرفتیم با دست خالی و با سلاح ایمان در برابر زورگویان ایستادگی کنیم.

امری بیان اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویان درسی برای مردم فلسطین شده است ادامه داد: تئورسین‌های رژیم صهیونیستی پنج اصل را برای ماندگاری این رژیم تعریف می‌کنند که اصل بازدارندگی برای انها خیلی مهم است.

وی گفت: یک مجموعه کوچکی به نام حماس که دست پرورده افرادی مثل حاج قاسم سلیمانی است که در جنگ و جبهه هشت سال دفاع مقدس پرورش یافته و آموخته‌اند که چگونه با دست خالی در مقابل ظلم و ظالم ایستاد و تهدید را به فرصت تبدل کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بانه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تمرکز خود را از دست داده و در مقابل حق درمانده شده و چاره‌ای جز کشتن مردم بی‌دفاع را ندارند.

وی اضافه کرد: اکنون در یک مقطع تاریخی مهمی هستیم و در دنیا الهام‌بخش شدیم و شعاری که حزب‌الله و حماس در دست گرفته برگرفته های سخنان حاج قاسم است. 

امری با اشاره به اینکه بیش از 100 کشور در دوران دفاع مقدس به صدام برای این جنگ نابرابر کمک کردند گفت: حماس نشان داد که از رگ گردن به صهیونیست‌ها نزدیکتر است و پیروز میدان است. 

فرمانده سپاه شهرستان بانه با بیان اینکه علما باید مردم را به وحدت و همدلی تشویق کنند، افزود: دشمن از آموزههای دینی بهره می‌برند و علما نقش بسیار سنگینی بر عهده دارند اما تعدادی نداها و نواهای اختلاف افکنانه سر می دهند که انها بد خواه مردم هستند.

وی گفت: تشکیل محله‌های اسلامی یکی از برنامه‌های مهم است که در سند اعتلای بسیج آمده است.

امری افزود: برای تشکیل محله اسلامی نیازی به همکاری همگانی است چراکه بخش زیادی از مشکلات مردم با تشکیل این محله به دست مردم حل می‌شود.

انتهای پیام/2330/76

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554222

مهمترین اخبار ایران و جهان: