نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 22:39

گالانت: نتیجه‌هایی که طی هفته‌های گذشته در غزه محقق کردیم بزرگ بوده‌اند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه در سخنانی مدعی شد نتیجه‌هایی که این رژیم طی حدود 50 روز حمله به غزه محقق کرده که طی آن بیش از 15 هزار فلسطینی کشته شدند، بزرگ بوده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در سخنانی گفت که ارتش این رژیم با تمام قدرت برای تحقق اهداف خود در شکست قدرت حماس و بازگرداندن اُسرا بازگشته است.

وی که در کنفرانس خبری شبانه صحبت می‌کرد، افزود: «نتیجه‌هایی که طی هفته‌های گذشته محقق کرده‌ایم بزرگ بوده‌اند و هر چه عملیات نظامی ما توسعه یابد، فشارها بر حماس افزایش خواهد یافت».

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که از ابتدای حملات رژیم اسرائیل به غزه تاکنون ۱۵۲۰۷ نفر به شهادت رسیده و ۴۰۶۵۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند. وزارت بهداشت فلسطین همچنین خبر داد که طی ساعات گذشته رژیم اسرائیل با ارتکاب دهها جنایت، موجب شهادت ۱۹۳ نفر و زخمی شدن ۶۵۲ نفر دیگر شده است

گالانت در ادامه سخنانش مدعی شد: «حماس توافق آتش‌بسی را که تحت نظر آمریکا، مصر و قطر حاصل شده، نقض کرد».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «از طریق عملیات نظامی نتایج بزرگی بدست آورده و تعداد زیادی از فرماندهان حماس را از بین برده و پایگاه‌های آنها را نابود کردیم».

امروز نیز «مارک رگیو» مشاور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که حماس هنوز در غزه شکست نخورده و به شلیک موشک علیه اسرائیل می‌پردازد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری خود گفت: «ادامه عملیاتمان باعث خواهد شد تا به توانایی حماس و مقرهای آنها ضربه زده و آنها را وادار به درخواست کمک کنیم».

گالانت اضافه کرد: «بازگرداندن 110 نفر از ربوده شدگان دستاوردی بوده که تا کنون هیچ ارتشی در جهان نتوانسته آن را محقق کند».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: «فشار نظامی در بازگرداندن ربوده شدگان و تحقق اهداف جنگ تاثیر گذار خواهد بود».

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591722

مهمترین اخبار ایران و جهان: