نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 10:19

تمهیدات ترافیکی فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی بازی تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز سه شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مؤمنی در جمع خبرنگاران از اجرای تمهیدات ترافیکی برای بازی تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر خبر داد و گفت: امروز سه شنبه بازی تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در ادامه جام لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دلیل اهمیت این بازی و حضور تماشاگران خانم و آقا در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ جهت سهولت تردد و رفت و آمد تماشاگران و سایر شهروندانی که در محورهای اطراف ورزشگاه در حال تردد هستند تمهیدات ترافیکی را به مرحله اجرا می‌گذارد. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در همین راستا تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در معابر پیرامونی و اطراف ورزشگاه آزادی از ساعاتی قبل از آغاز مسابقه مستقر شده و در راستای روان سازی ترافیک و تأمین نظم عبور و مرور تمهیدات ترافیکی خود را اجرا خواهند کرد.

وی به تماشاگران و فوتبال دوستان توصیه کرد: حتی المقدور از سیستم حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس‌های شرکت واحد که به همین منظور مستقر شده‌اند  برای تردد در این محدوده استفاده کنند.

سرهنگ مؤمنی از تماشاگرانی که با خودروی شخصی به محل استادیوم آزادی مراجعه می‌کنند درخواست کرد حتما در محل پارکینگ‌هایی که از قبل پیش بینی شده است پارک کرده و از پارک در حاشیه معابر بزرگراهی به دلیل وقوع حوادث ناگوار و تصادف خودداری کنند. 

وی گفت: مراجعه کنندگان توجه داشته باشند در محدوده  آزادراه به سمت ورزشگاه و از بزرگراه شهید حکیم به ورودی به ورزشگاه و خیابان جهاد ممنوعیت تردد خودروها را خواهیم داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594366

مهمترین اخبار ایران و جهان: