نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 14:40

گروه‌های جهادی در جامعه امید آفرینی می‌کنند

بوشهر- بخشدار ریگ شهرستان گناوه گفت: گروه‌های جهادی نقش بسیار مؤثر و امیدآفرینی در جامعه ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح پنجشنبه در دیدار با گروهی از جوانان جهادی بخش ریگ شهرستان گناوه و رئیس بنیاد احسان اظهار داشت: گروه‌های جهادی نقش بسیار مؤثر و امیدآفرینی در جامعه ایفا می‌کنند.

بخشدار ریگ افزود: با توجه به نیات خیرخواهانه و خداپسندانه اقدامات گروه‌های جهادی در راستای حل مشکلات محرومین ارزشمند و از اجر دنیوی و اخروی در نزد پروردگار برخوردار است.

وی یادآور شد: خدمات گروه جهادی در بخش‌های مختلف فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و عمرانی و یاری رساندن به محرومان زمینه ثبات و ماندگاری در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها را فراهم می‌کند.

وی ضرورت اولویت بندی نیازمندی‌های شهر و روستاهای تابعه در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی، خدماتی و… که قابلیت حل شدن با ظرفیت‌های موجود و بعضاً کمک گرفتن از توان گروه‌های جهادی همچون بنیاد احسان را دارد توسط جوانان فعال در گروه‌های جهادی سطح بخش خواستار شد.

بخشدار ریگ افزود: از ظرفیت عظیم مؤسسه‌های خیریه، هیئت‌های مذهبی، هنرمندان و سایر نخبگان در این حوزه نباید غفلت شود و همه ظرفیت‌ها را برای حل مشکلات محلی باید به خدمت گرفت.

در ادامه این دیدار گروه جهادی مذکور برنامه پیش بینی شده در بخش ریگ را تحت عنوان چله نوکری و خدمت ویژه به محرومین تشریح کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1254822

مهمترین اخبار ایران و جهان: