نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 19:04

24 شهرستان خراسان رضوی در وضعیت آبی قرار گرفت

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، 24 شهرستان استان خراسان رضوی در وضعیت آبی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: هم اینک شهرستان های باخرز، بجستان، بردسکن، بینالود، تایباد، تربت حیدریه، تربت جام، جغتای، جوین، چناران، گلبهار، خواف، خوشاب، رشتخوار، زاوه، صالح آباد، فریمان، فیروزه، کاشمر، مشهد، مه ولات، نیشابور، زبرخان و میان جلگه در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

وی افزود: این در حالی است که هفته گذشته ۱۳ شهرستان استان خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار داشتند.

محمد پهلوان کاشی با بیان این که هم اکنون شهرستان داورزن در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است گفت: این در حالی است که هفته گذشته هیچ یک از شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار نداشتند.

وی با بیان این که هم اینک ۹ شهرستان خلیل آباد، درگز، سبزوار، ششتمد، سرخس، قوچان، کلات، کوهسرخ و گناباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارندافزود: این در حالی است که هفته اخیر ۲۰ شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: خوشبختانه هیچ یک از شهرستان های استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192622

مهمترین اخبار ایران و جهان: