نیوز سیتی!
18 فروردین 1403 - 09:31

علائمِ سیطره‌ی هراس در رژیم صهیونیستی نمایان شده است

نماینده کرج در مجلس گفت: تخلیه سفارتخانه‌ها، هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه‌ها‌ و بانک‌ها، اعلام وضعیت آماده‌باش، تشدید اختلافات داخلی و اعتراضات و... بخشی از علائمِ سیطره‌ی هراس در رژیم خبیث صهیونیستی است .

مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به گذشته بیش از شش‌ماه از عملیات طوفان‌الاقصی و کشتار بیش از 33 هزار نفر از مردم غزه به‌دست رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: تخلیه سفارتخانه‌ها، هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه‌ها‌ و بانک‌ها، اعلام وضعیت آماده‌باش، تشدید اختلافات داخلی و اعتراضات و... بخشی از علائمِ سیطره‌ی هراس در رژیم خبیث صحیونیستی است.

وی در همین راستا افزود: فرآیندِ پاسخ پشیمان‌کننده آغاز شده، سیطره‌ رعب بخش اول ماجراست که این تمرینِ وحشت و سیطره‌ی رعب، تا اخراج غاصبان و زوال اسرائیل ادامه خواهد یافت.

نماینده کرج با اشاره به وضعیت مردم غزه، اظهار کرد: غزه برابر سختی‌های بسیار، جانانه  مقاومت کرده اما روزهای سخت رژیم تازه در راه است و حال این‌چنینی دارند.

عسگری با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: خروش حماسی مردم در  روز قدس سوخت این مجازات را تأمین کرده است.

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1695422

مهمترین اخبار ایران و جهان: