نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 08:50

امام جمعه و بخشدار پی‌گیر امکانات ناکافی بهداشتی و درمانی در قلعه‌رئیسی

با حضور در مرکز درمانی امام جمعه و بخشدار پی‌گیر امکانات ناکافی بهداشتی و درمانی در قلعه‌رئیسی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، امام جمعه و بخشدار چاروسا به همراه شهردار و شورای شهر و برخی مسئولان با حضور در مرکز درمانی قلعه رئیسی ضمن تقدیر از خدمات پزشکان و کادر درمان مشکلات این مرکز را مورد بررسی قرار دادند.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه نیاز است در زمینه دارو بهداشت و درمان شرایطی فراهم کنند تا مشکلی به وجود نیاید تاکید کرد: بخش چاروسا یکی از بخش های بزرگ شهرستان است و باید هم در زمینه تامین دارو و هم دارو با قیمت مناسب به مردم خدمت شود.

حجت الاسلام حیدرخواه بیان کرد: کادر درمان و پزشکان تلاش های زیادی در ایام کرونا انجام دادند که قابل تقدیر بود و فراموش نکنیم در ابتدای همین دولت روزی قریب به 700 نفر به دلیل بیماری کرونا فوت می کردند که تلاش پزشکان قابل تقدیر بود.

وی با بیان اینکه بهداشت و درمان و موضوع داروخانه قلعه رئیسی را پیگیری می‌کنند تصریح کرد: داروخانه مرکز پاسخگوی بیماران و مردم منطقه نیست و همچنین درمانگاهی که مرکز دارد چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ درمانی پاسخگوی مردم این منطقه نیست باید فکری به حال آن کرد.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: عرصه خدمت به مردم را باید به عنوان یک فرصت غنیمت بشمارند و از این فرصت به نحو درستی استفاده کنند و این چنین مشکلاتی را شبانه روزی پیگیری کنند.

ایزدخواه بخشدار چاروسا هم ضمن تقدیر از کادر درمان عنوان کرد: کادر درمان و پزشکان نمونه بارز ایثارگری هستند که در ایام کرونا به عینه نشان دادند که از خود گذشتگی کردند.

وی همچنین خواستار پیگیری موضوع داروخانه از سوی مسئولین بهداشت و درمان شد و گفت: مشکل داروخانه فضای فیزیکی است که به دلیل واگذاری به بخش خصوصی باید پیگیری شود تا هر چه سریع تر فضای فیزیکی مورد نیاز داروخانه تامین و مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472522

مهمترین اخبار ایران و جهان: