نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 12:05

ارائه خدمات سلامت به ۷۱۱ زائر در مرز باشماق مریوان

مریوان- سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ‌الاسلام گفت: تاکنون ۷۱۱ زائر اربعین حسینی برای دریافت خدمات سلامت به این بیمارستان در مرز باشماق مراجعه کرده‌اند.

مصطفی فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این بیمارستان در راستای ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین از ۲۷ مرداد در مرز باشماق مریوان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح سلامت اربعین تاکنون تعداد ۷۱۱ زائر اربعین حسینی که مرز باشماق مریوان را برای مشرف شدن به کربلای معلی انتخاب کرده‌اند، برای دریافت خدمات سلامت به بیمارستان سیار مراجعه کرده‌اند.

فرامرزی خاطرنشان کرد: بیشترین دلیل مراجعه این افراد به ترتیب مربوط به دردهای اسکلتی عضلانی، گلودرد و موارد تنفسی، موارد قلبی و گرمازدگی بوده است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تمهیدات لازم برای تأمین سلامتی زوار در این بیمارستان فراهم شده و آمادگی حداکثری فراهم است.

وی با اشاره به اینکه کادر پزشکی مستقر در این بیمارستان در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به زائران اربعین هستند، یادآور شد: این بیمارستان تا پایان بازگشت زائران برپا بوده و به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481022

مهمترین اخبار ایران و جهان: