نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 08:01

توزیع نفت ذخیره زمستانی در نقاط سخت گذر چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_مدیر منطقه شرکت پخش فراورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع نفت ذخیره زمستانی خانوارهای نقاط سخت گذر استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان تیموری شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از شروع فصل سرما در چهارمحال و بختیاری، توزیع نفت سفید ذخیره زمستانی خانوارهای ساکن در نقاط سخت گذر فاقد گازکشی طبیعی، توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در مناطق سخت گذر کوهستانی چهارمحال و بختیاری که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند، عمده مصرف سوخت مردم این نقاط در فصول سرد سال نفت سفید است که برای گرمایش و دیگر مصارف خانگی استفاده می‌شود تصریح کرد: تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز مردم ساکن این روستاها در فصل تابستان قبل از شروع سرما و بارش‌های آسمانی و پیش از مسدود شدن راه‌های مواصلاتی کوهستانی، به عنوان یک اولویت عملیاتی مهم مورد توجه شرکت قرار می‌گیرد.

تیموری بیان داشت: امسال نیز با تدابیر در نظر گرفته شده قبل از شروع سرما با اقداماتی به موقع، سوخت مورد نیاز برای خانوارهای واجد شرایط ساکن در نقاط فاقد گاز طبیعی تأمین شده است و از مردادماه امسال همچون سال‌های گذشته، سوخت ذخیره زمستانی از سوی نفت کش‌های ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی طرف قرارداد منطقه در حال ارسال است.

وی اذعان داشت: با ذخیره سازی در مخازن فروشندگی‌های نفت سفید، سهمیه نفت سفید خانوارها توسط فروشندگی‌ها عرضه می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487522

مهمترین اخبار ایران و جهان: