نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 09:31

مشکل ترافیکی در مسیرهای منتهی به مرز مهران وجود ندارد

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در مسیرهای منتهی به مرز بین المللی مهران در حال حاضر هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه استان ایلام، صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به حجم بالای تردد این روزها در مسیرهای منتهی به مرز بین المللی مهران در حال حاضر هیچگونه مشکل ترافیکی در این محورها وجود ندارد.

وی افزود: از شب گذشته تا صبح امروز تردد در جاده‌ های منتهی به مرز مهران سنگین بوده اما از صبح روز جاری از این حجم ترافیکی کاسته شده و هم اکنون تردد در این محور به صورت روان در جریان است. 

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: آمار تردد ها در جاده های استان ایلام با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین در حال افزایش است.

سرهنگ کهزادی با اشاره به اینکه، تردد در جاده های استان در روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: لازم به ذکر است از ساعت ۶ صبح امروز تمامی کامیون‌ها، تریلرها، یدک کش‌ها به غیر از مواد سوختی و فاسد شدنی حق تردد در مسیرهای ایلام به مهران و دهلران به مهران را ندارند و همکاران اجازه تردد به این خودروها را صادر نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طی ۸ روز اول ماه صفر سال جاری، تردد یک میلیون و ۶۳۶ هزار و ۶۰۷ خودرو در محور های استان ایلام ثبت شده است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470766

مهمترین اخبار ایران و جهان: