نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 08:43

تقویت امید و ایمان رمز پیشرفت کشور است

ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تقویت امید و ایمان را رمز و اساس در عرصه پیشرفت کشور یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی شنبه شب در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب استان گفت: انعکاس وسیع دستاوردهای دولت موجب تقویت امید و انسجام ملی در کشور خواهد شد زیرا تقویت امید وایمان در کشور رمز اساس در عرصه پیشرفت است.

این مسئول استانی با تاکید بر اهمیت حوزه فرهنگ در اعتلای کشور ادامه داد: حوزه فرهنگ پیشران تحول آفرین و بستر تعالی بخش انقلاب است.

وی تلاش جبهه استکبار در تقابل فرهنگی با کشورمان را یادآور شد و افزود: جنگ امروز ما با نظام سلطه بین الملل در میدان فرهنگی است.

سلگی، هدف استکبار در جنگ فرهنگی را سلطه فکری بر جوانان و آینده سازان کشور دانست و خاطرنشان کرد: جوانان با ایمان و پرشور کشورمان با پیشتازی در عرصه‌های پیشران مانند صنعت هسته‌ای و دانش‌های نوپدید نقشه‌های شوم استکبار و اذنابش را خنثی و بی اثر کردند.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و سو استفاده دشمنان از احساسات نوجوانان و جوانان اظهار کرد: تلاش برای گفتگوهای اقناعی با جوانان و نوجوانان حول مؤلفه‌های فرهنگی برای تقویت امید و انسجام ملی ضرورت دارد.

معاون استاندار مازندران هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بازگویی خدمات درخشان دولت در ببن مردم دانست و افزود: انعکاس خدمات عظیم دولت در عرصه‌های گوناگون موجب استحکام پایه‌های حکمرانی در کشور خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: دولت سیزدهم در عرصه تعاملات اجتماعی رکورد دار گفتگوی بی واسطه با مردم است.

سلگی با اشاره به اهمیت تلاش فعالان فرهنگی جبهه انقلاب در این ارتباط گفت: رسالت خطیر یاران جبهه انقلاب در مقطع کنونی تقویت همبستگی ملی و افزایش اعتماد عمومی در کشور است.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم مسیر روشنی را با تکیه بر انگاره‌های جهادی و انقلابی در عرصه حکمرانی و پیشرفت کشور گشوده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری عظیم دولت سیزدهم در فعالیت‌های اقتصادی مازندران طی دوسال گذشته محصول بکارگیری اراده‌های پرشور ایمانی و مدیران انقلابی تحول آفرین است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470566

مهمترین اخبار ایران و جهان: