نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 20:15

بوشهر سیاهپوش و عزادار فاطمیه شد

بوشهر- سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: بوشهر سیاهپوش و عزادار فاطمیه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین احمدپور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر به‌مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اقدام به برپایی موکب، تکیه و ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر کرده و معابر، مساجد و حسینیه‌ها را سیاهپوش کردند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با هیئت‌های مذهبی در خصوص برگزاری مراسم عزای فاطمیه، افزود: در ایام فاطمیه اول و دوم، بیش از ۱۵ هیئت مذهبی به این سازمان مراجعه کردند.

احمدپور با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر همواره در مراسم ملی و مذهبی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند، تصریح کرد: وجود هیئت‌های مذهبی در محلات مختلف و حضور اکثریت شهروندان بوشهری در مراسم مذهبی نشان از عشق و ارادت مردم بوشهر به اهل بیت (ع) است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا شرایط مناسب برای عرض ارادت و عزاداری همشهریان در ایام فاطمیه را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: سازمان فرهنگی شهرداری اقلام و بسته‌هایی را برای کمک به برگزاری شایسته عزاداری مادر سادات حضرت فاطمه زهرا (س) فراهم کرده و در اختیار هیئت‌های مذهبی گذاشت.

احمدپور خاطرنشان کرد: این هیئت‌ها در محلات مختلف شهر از جمله تنگک‌ها، بهمنی، نیایش، نوار ساحلی، محلات قدیمی بوشهر و… قرار داشته و امکان حضور همه شهروندان در این مراسم فراهم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 936722

مهمترین اخبار ایران و جهان: