نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 15:03

پرداخت تسهیلات حمایتی به فعالان آبزی پروری در اردبیل

کوثر- مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی به فعالان حوزه شیلات در اردبیل به منظور افزایش تولید آبزیان با قوت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله‌بخش ظهر پنجشنبه در جریان توزیع دستگاه «اسپلش» رایگان در شهرستان از رشد ۲۶ برابری پرداخت تسهیلات در حوزه شیلات و آبزی پروری استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: تسهیلات پرداختی در حوزه شیلات و آبزیان در سال گذشته بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: این میزان تسهیلات پرداختی و افزایش سقف آن در سال جاری در تحقق برنامه‌های ابلاغی از جمله افزایش تولید، اشتغالزایی و درآمد، نقش مؤثری خواهد داشت.

مدیرکل شیلات استان اردبیل افزود: پرداخت وام‌های حمایتی به فعالان حوزه شیلات، می‌تواند به افزایش تولید استان، تأمین گوشت ماهی مورد نیاز کشور، ایجاد اشتغال و ارزآوری و افزایش درآمد ملی کمک کند.

اله‌بخش شتاب در روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه شیلاتی از سوی نظام بانکی را یادآور شد و بیان کرد: حمایت از سرمایه گذاری در حوزه آبزی پروری سبب ترغیب و تشویق بخش خصوصی شده و پرداخت تسهیلات به متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه آبزی پروری با توجه به وجود بستر مناسب فنی و تخصصی، رونق این بخش را به دنبال خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1172066

مهمترین اخبار ایران و جهان: