نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 20:33

برگزاری اجتماعات ایمانی حربه دشمن را خنثی می‌کند

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همواره یکی از مهمترین ابزارهای دشمن در جنگ ترکیبی، کوچک و ضعیف نشان دادن جبهه حق بوده است، گفت: در مقوله عفاف و حجاب یکی از کارهایی که می‌تواند با این ذهنیت مقابله کند، ایجاد اجتماعات ایمانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین عابدین کاظمی‌نیا عصر امروز در جلسه ستاد راهبردی عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید از انجام کارهای بی‌قاعده پرهیز کرد.  

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: امروز تخریب دولت و دستگاه‌ها در فضای مجازی مصداق کار بی‌قاعده است. 

کاظمی‌نیا با اشاره به اینکه بی‌قانونی سیاسی در مقابل تقوای سیاسی یکی از جنبه‌های جنگ ترکیبی در حوزه عفاف و حجاب است، اظهار کرد: جنس مواجهه با منکری که با ناآگاهی همراه است متفاوت بوده و برخورد سلبی باید مخفی باشد اما ایجاد فضای تبیینی و گفت‌وگومحور مهم‌تر است. 

وی ضمن اشاره به جنگ هشت هزار ساله بین حق و باطل از زمان هبوط حضرت آدم(ع) تاکنون، بیان کرد: همواره یکی از مهمترین ابزارهای دشمن در جنگ ترکیبی، کوچک و ضعیف نشان دادن جبهه حق بوده است. 

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان افزود: در مقوله عفاف و حجاب یکی از کارهایی که می‌تواند با این ذهنیت مقابله کند، ایجاد اجتماعات ایمانی است. 

کاظمی‌نیا مطرح کرد: در شرایط کنونی، برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفره روزه‌اولی‌ها با مشارکت یکدیگر می‌تواند منجر به اصلاح فضا و از بین بردن برخی انفعال‌های موجود شود و مصداق یک امر به معروف وسیع و عملی است. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1130166

مهمترین اخبار ایران و جهان: