نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 17:07

۱۴۵۸ سری جهیزیه توسط کمیته امداد خراسان شمالی توزیع شد

بجنورد_ مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه طی سال جاری هزار و ۴۵۸ سری جهیزیه تهیه و تحویل داده شده، افزود: اجاره منزل ۳ هزار و ۶۲۲ خانوار تحت پوشش تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید الهی راد صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات کمیته امداد خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی در خراسان شمالی ۵۳ هزار خانوار با جمعیت ۱۰۶ هزار نفری را تحت پوشش دارد که از این تعداد ۶۶ درصد را روستاییان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال زایی ۴۵۰ میلیارد از اعتبارات در نظر گرفته شده، ۳۷۵ میلیارد پرداخت شده است، گفت: ۹۷ پنل خورشیدی برای افراد تحت پوشش نصب و راه اندازی شده است که بناست تعداد ۲۰۰ پنل دیگر نیز به این میزان افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری هزار و ۴۵۸ سری جهیزیه تهیه و تحویل داده شده، افزود: به ۳ هزار و ۶۲۲ خانوار مبلغ ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون اجاره مسکن پرداخت شده است.

الهی راد با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان ۴۵ هزار درخواست مردمی ارائه شد و درحال حاضر هیچ مورد بررسی شده‌ای وجود ندارد، گفت: ۱۵ میلیارد از اعتبارات مصوب این سفر برای رسیدگی به درخواست‌ها پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ضمن اشاره به افزایش ۶۲۶ نفری مددجویان گفت: طی سال جاری مبلغ ۴ و نیم میلیارد نیز برای دانش آموزان اختصاص یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072313

مهمترین اخبار ایران و جهان: