نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 20:04

فجر۴۴| افتتاح و کلنگ زنی ۱۲ طرح و پروژه عمرانی در سپیدان

با حضور رضایی معاون امور عمرانی استانداری فارس، و تعدادی از مدیران استان، ۱۲ طرح و پروژه عمرانی در شهرستان سپیدان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس ازسپیدان، همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۱۴۰1، با حضور رضایی معاون امور عمرانی استانداری فارس۱۲ طرح عمرانی در شهرستان سپیدان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

این طرح ها شامل: افتتاحیه گلخانه گل رز معینی به مساحت پنج هزار متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان.،، افتتاح زمین چمن مصنوعی یکدانگه روستای خلیلی، افتتاح سالن ورزشی سرپوشیده شهدای روستای برشنه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان، افتتاح روکش آسفالت، سنگ فرش و جدول گذاری در سطح شهر اردکان، کلنگ زنی میدان آرتاکن اردکان با برآورد اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است.

همچنین رونمایی از تجهیزات جدید ناوگان موتوری شهرداری اردکان، افتتاح روکش آسفالت محور سپیدان اقلید یاسوج و معابر کمهر به طول ۱۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر۲۶ میلیارد تومان، افتتاح زیرسازی و آسفالت جاده روستایی وزگ مراد به طول ۸۰۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر دو نیم میلیارد تومان، افتتاح آسفالت روستایی بنوگیر به مساحت ۵ هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان توسط قرارگاه بسیج سازندگی سپیدان و مشارکت مردمی نیز از جمله این طرح هاست.

کلنگ زنی برق رسانی به روستای ۱۸ خانواری چم قائدی با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و نیم، کلنگ زنی گازرسانی به شش روستای ریگان، ده کهنه، برد زرد، شیخ محمد، رضایی، اسد آباد و دولت آباد به طول ۲۵۴۴۴ متر شبکه با برآورد اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد تومان نیز در دست انجام است که با اجرای این طرح ۵۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و با اجرای این طرح پوشش گازرسانی سپیدان به ۹۴ درصد ارتقاء پیدا خواهد کرد.

در این برنامه یک روزه، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، مدیرکل ورزش و جوانان فارس، مدیرکل جهاد کشاورزی فارس، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز و جمعی از مسولین شهرستان سپیدان نیز حضور داشتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1026013

مهمترین اخبار ایران و جهان: