نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 13:06

موانع اجرای پروژه شیرخوارگاه خیرساز بوشهر رفع شود

بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: موانع، مسائل و مشکلاتی که موجب توقف اجرای پروژه شیرخوارگاه خیرساز بوشهر شده است، پیگیری و رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز صبح دوشنبه در نشست بررسی علت توقف پروژه شیرخوارگاه خیرین بوشهر با حضور مسئولان بهزیستی استان و این خیر اظهار داشت: چندی پیش یک خیر در استان بوشهر و در فضای مجازی اعلام کرد که قصد ساخت شیرخوارگاه در بهزیستی استان را دارد و در ادامه اجرای این طرح چندین سال متوقف شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با اطلاع از این موضوع نسبت به حل و فصل آن ورود و نشستی با مسئولان بهزیستی استان و با حضور این خیر برگزار شد.

مهرانگیز در خصوص دلیل توقف اجرای پروژه ساخت شیرخوارگاه در زمین بهزیستی دستور داد تا مسئولان بهزیستی استان بوشهر در اسرع وقت گزارش کاملی از مسائل و مشکلاتی که موجب توقف اجرای این پروژه شده را به دادگستری کل استان ارسال کنند تا به طور جد پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تاکید کرد: به دادستان مرکز استان نیز دستور داده شد تا اقدامات لازم قانونی را در خصوص این موضوع انجام دهد.

وی با اشاره به موضوع اهمیت حمایت از کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست، گفت: بنا به هر دلیلی برای والدین این کودکان اتفاقی افتاده است که نیاز به کمک و حمایت ویژه دارند و می‌توان در این راستا از همه ظرفیت‌ها و کمک خیرین نیز استفاده کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484613

مهمترین اخبار ایران و جهان: