نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 11:54

برگزاری رویداد تصویرسازی دیجیتال شهدای مرزبان در خراسان شمالی

بجنورد- مسئول واحدهای هنرهای تجسمی حوزه هنری خراسان شمالی گفت: رویداد تصویرسازی دیجیتال به منظور پاسداشت مقام شاخص «شهدای مرزبان» به همت حوزه هنری خراسان شمالی برگزار شد.

محمد کریمی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رویداد تصویرسازی دیجیتال به منظور پاسداشت مقام شاخص «شهدای مرزبان» به همت حوزه هنری خراسان شمالی برگزار شد.

مسئول واحدهای هنرهای تجسمی حوزه هنری خراسان شمالی ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد آشنایی با تصویرسازی دیجیتال، شناخت ابزار نقاشی دیجیتال، تولید اثر با موضوع مرزبانی و دفاع از وطن و شناخت و پرورش استعدادهای هنری است.

وی افزود: ۳۰ نفر از هنرجویان به صورت حضوری و ۴۰ نفر به صورت مجازی در این رویداد شرکت داشتند.

کریمی مقدم تصریح کرد: حوزه هنری با راه‌اندازی کارگاه‌های مجهز، زمینه را برای برگزاری کلاس‌های آموزشی فراهم ساخته و هنرجویان علاقمند به هنرهای دیجیتال می‌توانند با شرکت در این دوره‌ها از به روزترین تجهیزات همچون قلم‌های دیجیتال در تولید آثار هنری استفاده کنند.

وی در پایان بیان داشت: آثار نهایی این کارگاه در نیمه تیرماه که مصادف با چهلمین روز شهادت سرباز محمد مهدی احمدی و سالگرد سروان شهید علی‌دوست زاده است به صورت عابر گالری و نمایشگاه مجازی دایر شود تا یاد این شهدای عزیز گرامی داشته شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277013

مهمترین اخبار ایران و جهان: