نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 13:28

اعزام ۵۰۰ نفر از نهاوند به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه نهاوند از اعزام ۵۰۰ نفر از این شهرستان به مرقد امام مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

علی مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی حدود ۵۰۰ نفر برای شرکت در مراسم بزرگداشت مقام امام خمینی در قالب ۱۲ اتوبوس به مرقد مطهر ایشان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه جمعی از مردم شهرستان نیز با وسیله نقلیه شخصی در مراسم حضور پیدا می‌کنند گفت: حضور مردم نهاوند و اقشار مختلف بسیج در مرقد رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق با ایشان و پیمان مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه نها‌وند خاطرنشان کرد: این اعزام با هدف ارتقای روحیه انقلابی بین مردم و تجدید پیمان با امام(ره) است تا به جهانیان ثابت می‌کنیم آرمان‌های امام خمینی(ره) همیشه زنده و جاوید است.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد گرامیداشت ارتحال امام(ره) در نهاوند افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب ۱۵۰ برنامه از ۱۱ تا ۱۵ خرداد توسط پایگاه‌های مقاومت در شهرها و روستاها برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مجازی نشست‌های بصیرتی با حضور سخنرانان برجسته و یادواره شهدا خبر داد و افزود: مراسم اصلی ۱۴ خرداد در شهر نهاوند برگزار می‌شود که مردم در قالب دستجات در خیابان‌های شهر به عزاداری می‌پردازند و مراسم سخنرانی نیز با حضور حجت الاسلام مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1256813

مهمترین اخبار ایران و جهان: