نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 14:02

پیام تسلیت فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به مناسبت درگذشت سردار خرّم

فرمانده سپاه عاشورا و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیام مشترک، درگذشت استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانده سابق سپاه عاشورا را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  سردار اصغر عباسقلیزاده و حجت الاسلام والمسلمین سرایی در پیام مشترک، درگذشت استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانده سابق سپاه عاشورا را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خبر درگذشت برادر عزیز، رزمنده نستوه و مدیر جهادی، سردار سرافراز زین العابدین رضوی خرم، غم جانسوزی است که دلها را به درد آورد. 

این برادر عزیز عمر خود را در کسوت پاسداری و جهاد در راه انقلاب و خدمت به ملت بزرگ ایران صرف کرد و چه در دوران پاسداری و چه در دوران مسئولیت سنگین استانداری، با پرکاری و پیگیری های مستمر، کارنامه ای درخشان از خود به یادگار گذاشت.

در صدق اخلاص و جان بر کف بودن ایشان در راه انقلاب و اسلام، همین بس که علاوه بر کار شبانه روزی در ایران اسلامی، در ایام رعب و وحشتی که تروریستهای داعش و گروههای تروریستی بعنوان دست پرورده های نظام استکباری بر کشورهای منطقه حاکم کرده بودند، ایشان با روحیه شهادت طلبانه در جبهه های مقاومت و در سرزمین شامات حاضر شد و حتی چندین ماه به اسارت گروههای تروریستی درآمد و در زیر سخت ترین شکنجه ها قرار گرفت. 

پس از آزادی و بازگشت به میهن، محکم تر از قبل و ایستاده تر از همیشه راه شهیدان را ادامه داد و ذره ای از این مسیر کوتاه نیامد.

سردار خرم عزیز تا پای جان بر راه شهیدان و خدمت به مردم شهید پرور آذربایجان استقامت کردند. رضوان الهی بر ایشان باد انشاالله.

اینجانبان بعنوان همسنگران سردار خرّم، مصیبت وارده را به خانواده مکرم ایشان و مردم استان و همرزمان سردار عزیزمان تسلیت عرض نموده و رحمت و غفران الهی و حشر با شهیدان و امام شهیدان را از خداوند منان خواستاریم.


عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا 

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده 
فرمانده سپاه عاشورا

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643513

مهمترین اخبار ایران و جهان: