نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 16:42

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی در کرمان

با حضور داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، در اولین روز است دهه مبارک فجر با حضور داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور، استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان مدرسه 12 کلاسه مرحومه اقدس صالحی به بهره‌برداری رسید.    

داود منظور معاون رئیس جمهور در این مراسم با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: زمانی که دولت سیزدهم سکان هدایت کشور را بر عهده گرفت تورم سالانه 45.8 درصد و تورم نقطه به نقطه و تورم 43.7 درصد رسیده بود ولی امروز در دولت سیزدهم و در چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای خوبی در نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مسائل و مطالبات مردم و خدمتگزاری به آنها، افتخار دولت سیزدهم است، گفت:  مردم ایران در مقابل تمام فشارهای اعمال شده توسط دشمنان استقامت کردند و با وجود برخی سختی‌هایی که در زندگی روزمره آنها ایجاد شده، در تمام صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماسه آفریدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به رشادت و پایمردی مردم ایران در عرصه‌های مختلف، گفت: باید تلاش کنیم که مطالبات به‌حق مردم  برآورده شود.         

رضا هدایتی مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان نیز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: مدرسه 12 کلاسه مرحومه اقدس صالحی با زیربنای 1370 متر مربع فضای آموزشی، 3500 مترمربع آسفالت و محوطه سازی 260 مترمربع طول حصارکشی و 55 مترمربع سرویس بهداشتی با مشارکت خیر محترم علی احمدی و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ساخته و به بهره‌برداری رسید.  

وی در ادامه با اشاره به تحویل 60 پروژه آموزشی و پرورشی با تعداد 450 کلاس درس در دهه مبارک فجر امسال گفت: از اول سال 1402 با پروژه های تحویلی هفته دولت، مهرماه و پروژه‌های دهه مبارک فجر تعداد 179 فضای آموزشی با ظرفیت 1052 کلاس درس به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده است.

استان کرمان , داود منظور , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , داود منظور , دهه فجر انقلاب اسلامی , استان کرمان , داود منظور , دهه فجر انقلاب اسلامی ,

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1657157

مهمترین اخبار ایران و جهان: