نیوز سیتی!
01 اسفند 1402 - 16:05

اوانز: استخدام فن‌خال یک شوک فرهنگی بزرگ به منچستریونایتد بود

مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است که تصمیم مدیران باشگاه برای استخدام فن‌خال به عنوان سرمربی به این تیم ضربه زده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نزدیک به یک دهه از روزی که باشگاه منچستریونایتد لوئیز فن‌خال را به عنوان سرمربی استخدام کرد، می‌گذرد؛ زمانی که مرد هلندی با ورودش تصمیماتی اتخاذ کرد که برای خیلی‌ها غیرمنتظره بود. یکی از آنها قرار دادن نام مدافع کهنه‌کار تیم، جانی اوانز در فهرست فروش بود که هنوز خیلی‌ها آن را تصمیمی اشتباه می‌دانند. از نظر خود اوانز اما تصمیم فن‌خال بیشتر شبیه یک شوک بود.

اوانز در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه منچستریونایتد اظهار داشت: ورود فن‌خال به منچستریونایتد برای همه یک شوک فرهنگی بزرگ بود. یک سال از قراردادم مانده بود و او به محض ورودش به من گفت که باید برای خودم به دنبال تیمی جدید باشم و اگر پیشنهادی دریافت کردم، می‌توانم بروم. یک سال از قراردادم مانده بود اما خب وقتی مربی شما را نخواهد ... می‌توانستیم تا پایان فصل بمانم اما فکر می‌کنم که در آن مقطع با توجه به اتفاقاتی که در دو فصل قبل از آن رخ داده بود ... نمی‌گویم که نمی‌خواستم بمانم اما از رفتن هم هراسی نداشتم. آن موقع از جدایی نمی‌ترسیدم.

مدافع 36 ساله ایرلندی افزود: اینطور که شد رفتم تا با هم‌تیمی‌هایم خداحافظی کنم. وقتی که با (رایان) گیگز دست دادم کمی احساساتی شدم. او آن موقع در کادر فنی دستیار بود اما درباره اتفاقی که داشت رخ می‌داد، هیچ اعتراضی به او نکردم. من همیشه با گیگزی رابطه خوبی داشتم. در اتوبوس تیم هم با اینکه از او کوچکتر بودم، اغلب اوقات و برای چند سال می‌توانستم کنارش بنشینم. کمدم در رختکن هم نزدیک به کمد او بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1673713

مهمترین اخبار ایران و جهان: