نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 17:48

حدود ۴۰ درصد دارایی‌های فیزیکی وزارت نیرو در خوزستان است

اهواز- مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: حدود ۴۰ درصد دارایی‌های فیزیکی وزارت نیرو در خوزستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صدریان فر بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: برگزاری ستاد ارتباط مردمی وزارت نیرو در خوزستان، ویژه برنامه‌ای از برنامه‌های ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان است که از امروز چهارشنبه تا جمعه آماده ارائه خدمت به مردم است.

وی گفت: در راستای سیاست‌های دولت مردمی، وزارت نیرو نگاه ویژه‌ای به ارتباط بدون واسطه با مردم دارد و از این رو افتتاح میز خدمت وزارت نیرو گام مهمی در خدمت رسانی به مردم خوزستان است.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان عنوان کرد: یک سوم آب‌های کشور و بیش از ۱۵ درصد تولید برق کشور در خوزستان است. همچنین شبکه‌های توزیع برق خوزستان گستردگی بسیار بالایی دارند.

وی با بیان اینکه تقریباً ۴۰ درصد دارایی‌های فیزیکی وزارت نیرو در خوزستان است، افزود: بزرگترین تأسیسات، سدها و نیروگاه‌های برق آبی در خوزستان قرار دارد و افتخار می‌کنیم تأمین‌کننده معیشت و رفاه مردم هستیم.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: امیدواریم میز خدمت وزارت نیرو در حاشیه سفر هیأت دولت به استان، در گره‌گشایی از مشکلات اساسی مردم در حوزه آب و برق نقش مؤثری داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1169913

مهمترین اخبار ایران و جهان: