نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 09:41

کار داور در بازی سپاهان شبهه‌ داشت/ مس آخرین فرصت صنعت نفت است

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که تیمش یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول است می‌گوید تصمیم داور در بازی این تیم مقابل سپاهان شبهه‌برانگیز بوده است.

علی فیروزی سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به باخت این تیم مقابل سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: سپاهان در واقع دو تیم است. حتی اگر تیمی که برابر ما به میدان رفت از زمین خارج می‌شد، تیم دوم هم به همان اندازه قوی‌تر بود. ما کمبود بازیکن هم داشتیم و یکی، دو بازیکن را هم به خاطر سرماخوردگی در اصفهان از دست دادیم.

وی افزود: همه می‌گفتند مقابل سپاهان بدجور می‌بازیم ولی فقط یک گل خوردیم. در نیمه دوم هم بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم. سپاهان سخت‌ترین بازی ما بود ولی برای ادامه مسابقات باید با همین انگیزه بازی کنیم. البته در نیمه دوم داور باوجود ۵ تعویض در هر تیم، فقط ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما در نیمه نخست بدون هیچ تعویضی، ۵ دقیقه وقت اضافه بود. این تصمیم داور شک و شبهه ایجاد می‌کند.

سرپرست تیم صنعت نفت در خصوص خطر سقوط این تیم به لیگ دسته اول تاکید کرد: باید تمام توانمان را بگذاریم و از مسابقات باقی مانده امتیاز کامل بگیریم. البته باید از تیم مس کرمان (نزدیکترین تیم به صنعت نفت در بالای جدول) بابت شکایت باشگاه هوادار دو امتیاز کسر شود به ویژه که این هفته با مس کرمان بازی داریم. این مسابقه آخرین فرصت ما است که اگر برنده شویم شانس باقی ماندن در لیگ بیشتر می‌شود.

«آیا با تیم هوادار و ساکت الهامی برای پیگیری شکایت از مس کرمان در ارتباط هستید؟» فیروزی در پاسخ به این سئوال گفت: بله؛ با ساکت الهامی سرمربی هوادار در ارتباط هستیم. نمی دانم چه سیاستی است که رای شکایت این تیم از مس را اعلام نمی‌کنند. ساکت می‌گفت "اگر از مس امتیاز کسر کنند و ۲ امتیاز را به هوادار هم ندهند قانع هستیم چون نمی‌خواهیم صنعت نفت سقوط کند". الهامی رفیق ما است. البته با تمام سرمربیان و سرپرستان تیم‌ها ارتباط خوبی داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1128557

مهمترین اخبار ایران و جهان: