نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 11:40

وضعیت عفاف و حجاب در تنگستان مطلوب است

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: وضعیت شهرستان در حوزه عفاف و حجاب مطلوب بوده و با اقدامات جهادی و انقلابی اعضای قرارگاه عفاف و حجاب بهتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در نشست توجیهی و آموزشی اجرای طرح قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان تنگستان اظهار داشت: رواج بی حجابی در جامعه اسلامی از نقشه‌های حساب شده دشمنان است و دشمن به دنبال عادی شدن بی حجابی و سرایت دادن آن به بدنه جامعه است و همه ما باید با این توطئه دشمن مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه عفاف و حجاب در تنگستان انجام شده است عنوان داشت: وضعیت شهرستان در حوزه عفاف و حجاب مطلوب بوده و روز به روز با اقدامات جهادی و انقلابی اعضای قرارگاه عفاف و حجاب بهتر می‌شود.

فرماندار تنگستان به برخی از برنامه‌ها در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین تمرکز ما در حوزه ایجابی و اقدامات فرهنگی است.

وی بر لزوم فرهنگی سازی و حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و ابراز داشت: رسانه‌ها و نخبگان و افراد تأثیر گذار پای کار باشد تا فرهنگ سازی مناسبی در گسترش فرهنگ حجاب انجام شود.

وی تصریح کرد: رؤسای ستادهای قرارگاه عفاف و حجاب و دبیران ستادها نسبت به تشکیل جلسات عفاف و حجاب در ادارات خود به صورت منظم تشکیل و گزارش اقدامات و فعالیت‌ها به فرمانداری ارسال کنند.

فرماندار تنگستان افزود: اعضای زیر مجموعه ستاد قرارگاه عفاف و حجاب همکاری لازم با رؤسای ستاد شهرستانی عفاف و حجاب همکاری لازم داشته باشند.

تشکیل ۶ ستاد زیر مجموعه قرارگاه عفاف و حجاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تنگستان نیز از تشکیل ۶ ستاد زیر مجموعه قرارگاه عفاف و حجاب در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: قرارگاه عفاف و حجاب در شهرستان تنگستان بعد از بیانیه و ابلاغیه وزیر کشور تشکیل شده است.

رضا ریاحی افزود: ستادهای فرهنگی، قضائی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی و اصناف واداری تشکیل و شرح وظایف ستادها اعلام شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیان کرد: هر کدام از رؤسای ستادها می‌بایست به قید فوریت با حضور اعضای زیر مجموعه که شامل برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستند نسبت به تشکیل جلسات اقدام و گزارش اقدامات و فعالیت‌ها حوزه عفاف و حجاب ماهانه به صورت مکتوب و مستند به فرمانداری ارسال کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1177557

مهمترین اخبار ایران و جهان: