نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 20:37

عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در بوشهر تکمیل شد

بوشهر- مدیر شهرداری منطقه ۲ بندر بوشهر از پایان یافتن عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی وفا عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه نخست شامل فاز ۲ پارک باغ بهزاد است که در این پروژه سه هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای سبز، چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع موزائیک فرش و ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع محوطه بتنی اجرا شده است.

وی بیان کرد: دومین پروژه پایان یافته نیز پروژه اجرای موزائیک فرش پیاده رو ضلع شرقی بلوار شهید یاسینی (در محدوده کوی سرتل) است که در این پروژه کف پوش بتنی پرسی و واش بتن پرسی در مجموع به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع اجرایی شده است.

مدیر شهرداری منطقه ۲ بندر بوشهر ادامه داد: سومین پروژه عمرانی اجرا شده، پیاده رو و فضای سبز بلوار شهدای نیروگاه اتمی (حدفاصل تنگک اول تا تنگک دوم) است که حجم جدول گذاری آن ۲ هزار متر و حجم موزائیک فرش آن ۱۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

وفا افزود: چهارمین پروژه اتمام یافته کانال دفع آب‌های سطحی خیابان شهدای کوی سرتل تا دیوار سپاه است که این پروژه شامل کانال بتن مسلح به طول ۵۶۰ متر و سنگ جدول به طول ۲۰۰ متر است.

وی یادآور شد: این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری و در راستای توسعه فضای سبز، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، سرعت به بخشی به فرایند دفع آب‌های سطحی و ارتقای سیما و منظر شهری در منطقه ۲ شهر اجرا شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1318213

مهمترین اخبار ایران و جهان: