نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 22:48

کشف یک فقره زمین‌خواری در شهرستان گناوه

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک فقره زمین‌خواری در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با زمین خواری اقدامات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی و نماینده حقوقی اداره راه و شهرسازی در شهرستان گناوه افرادی به صورت غیر قانونی و بدون هیچ گونه دلیل و مدرک قانونی اقدام به ساخت و ساز و تصرف اراضی دولتی در روستای مال قائد از توابع گناوه کرده بودند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با استعلام از اداره ثبت اسناد و املاک مشخص شد زمین مورد اشاره جز اراضی ملی و دولتی است و ۴۱۰ متر مربع از آن مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.

سردار سوسنی خاطر نشان کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت‌های مأموریت پلیس است، از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این شهرستان را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296657

مهمترین اخبار ایران و جهان: