نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 19:02

دستگیری 286 سارق در خوزستان

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش شبانه‌‎روزی پلیس‌های تخصصی و کوپ‌های تابعه 286 سارق دستگیر و به 395 فقره سرقت معترف شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین عیدی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح پیشگامان امنیت انتظامی چهار به مدت ۴ روز همزمان با سراسر کشور باهدف پیشگیری از سرقت های خرد و همچنین پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان خوزستان با استفاده از تمام رده های اجرایی پلیس پیشگیری، کوپ، یگان امداد و ایستگاه‌های بازرسی به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح با تلاش شبانه‌‎روزی پلیس‌های تخصصی و کوپ‌های تابعه 286 سارق دستگیر و به 395 فقره سرقت معترف شدند، تصریح کرد: از جمله دستاوردهای این طرح دستگیری 115 معتاد متجاهر، کشف 68 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 40 هزار لیتر سوخت قاچاق بود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان خوزستان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر و مقتدرانه طرح های پاکسازی مناطق آلوده، عنوان کرد: در اجرای این طرح 4 روزه تعداد ۹۰۲ منطقه و نقطه آلوده و جرم‌خیز با اولویت شناسایی و دستگیری سارقان جرائم خشن و مال‌خران، ارازل و اوباش، معتادان متجاهر، و محکومان متواری بوده و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1592713

مهمترین اخبار ایران و جهان: