نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 15:45

۴۰ هزار و ۲۵۸ نفر از ایثارگران ایلامی دارای بیمه تکمیلی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: تعداد کل ایثارگران در استان ایلام که بیمه تکمیلی برای آن‌ها برقرار شده است، ۴۰ هزار و ۲۵۸ نفر هستند.

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، ظهر دوشنبه ۲۷ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با اشاره به اینکه حوزه سلامت و درمان از مهم‌ترین خدمات بنیاد شهید استان است، در سال جاری بیمه پایه و تکمیلی برای ۴ هزار و ۵۶۵ نفر از ایثارگران استان ایلام برقرار شده است.

وی در جمع معاون و کارکنان حوزه سلامت بنیاد شهید استان با تقدیر از فعالیت‌های کارکنان حوزه سلامت و درمان در بنیاد شهید استان، افزود: تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین اولویت بنیاد شهید استان است و خوشبختانه این مهم در بین کارکنان بنیاد شهید به خوبی رعایت می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه حوزه سلامت و درمان در بنیاد شهید از اهمیت خاصی برخوردار است، ادامه داد: خوشبختانه در این بخش اقدامات خوبی در بنیاد شهید استان صورت گرفته است. از جمله اینکه در سال جاری بیمه پایه برای یک هزار و ۵۹ نفر و بیمه تکمیلی برای ۳ هزار و ۵۰۶ نفر از ایثارگران استان برقرار شده است.

اسدی خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد کل ایثارگران در استان که بیمه پایه آن‌ها برقرار شده، ۲۰ هزار و ۸۲۱ نفر و تعداد کل ایثارگرانی که بیمه تکمیلی برای آن ها برقرار شده تعداد ۴۰ هزار و ۲۵۸ نفر هستند.

وی، حوزه اشتغال و مسکن را از دیگر ماموریت‌های اصلی بنیاد شهید استان در سال جاری ذکر کرد و تصریح کرد: تا پایان سال برنامه ریزی لازم برای جذب تسهیلات اشتغال و مسکن در بنیاد شهید امور ایثارگران استان صورت گرفته است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608313

مهمترین اخبار ایران و جهان: