نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 16:41

تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌ها و شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ستاد مدیریت بحران چهارمحال وبختیاری گفت: سالانه از بخش اعتبارات ماده ۱۷ مبالغی در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها قرار می‌گیرد که سال گذشته 2 هزار میلیارد تومان در اختیار استان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد خسرو کیانی صبح امروز در نشست شورای اداری بخش لاران شهرستان شهرکرد گفت: این بخش علاوه بر کم‌برخوردار بودن رتبه اول شهرستان شهرکرد از لحاظ رخدادهای طبیعی را دارد و عواملی مانند سیل، برف و کولاک، آتش‌سوزی و خشکسالی این بخش را تهدید می‌کند، در همین راستا نگاه ویژه‌ای به این بخش شده و از محل اعتبارات ماده ۱۷ مبالغ قابل توجهی به این بخش تخصیص داده شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان کرد: در بخش تملک ۱۴۱ میلیارد ریال در قالب ۱۳ پروژه حوادثی تخصیص و جذب شد، در بخش کشاورزان خسارت دیده ۵۶۸ فقره با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال، در بخش معیشتی ۹۷ فقره با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال و صندق حوادث کشور ۱۰۸ فقره در سامانه ثبت شده و به مرور پرداخت می‌شود.

وی افزود: سالانه از بخش اعتبارات ماده ۱۷ اعتباراتی در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها قرار می‌گیرد که سال گذشته ۲ هزار میلیارد تومان در اختیار استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

کیانی گفت: در بحث پشتیبانی مدیریت بحران ۶ تیغه برف‌روب، یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی و یک دستگاه بیل بکهو به این بخش تخصیص یافت.

وی افزود: از اعتبارات ماده ۱۷ در بخش مسیل‌ها ۶۰ میلیارد ریال تملک شده و در قالب هشت پروژه در دست اقدام است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604957

مهمترین اخبار ایران و جهان: