نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 16:08

محدودیت یک‌طرفه کندوان هنوز اجرا نشد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اجرای محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان قرار بود از ساعت ۱۳ اجرا شود که باتوجه به شرایط عادی ترافیک هنوز اجرا نشده و درصورت ترافیک سنگین در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: درحال حاضر تردد به‌صورت مقطعی در برخی از محورهای مازندران به‌صورت پرحجم بوده و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی افزود: معمولا پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم بار در جاده‌های شمال هستیم که براساس وضعیت ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و یا یک‌طرفه شدن خودروها در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال درحال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

جهان‌تاب در ارتباط با اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان، یادآور شد: اجرای این محدودیت قرار بود از ساعت ۱۳ اجرا شود که باتوجه به شرایط عادی ترافیک هنوز اجرا نشده و درصورت ترافیک سنگین در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در جاده‌های کوهستانی، اضافه کرد: موضوع مهم پرهیز از ترددهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی است.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه با توجه به برودت جوی توصیه‌ها و هشدارها مدنظر رانندگان باشد، گفت: توجه به توصیه‌ها و سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان را رقم می‌زند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 974613

مهمترین اخبار ایران و جهان: