نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 15:12

اقتدار ایران جرأت تعرض را از نظام سلطه سلب کرده است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران بازدارنده بوده و جرأت هرگونه تعرض و تجاوز را از نظام سلطه و ایادی آنان سلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پی شهادت دو تن از کارکنان مرکز آماد و پشتیبانی سپاه در حادثه انفجار روز سه‌شنبه در دامغان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: وقوع سانحه در یکی از واحدهای مرکز آماد و پشتیبانی سپاه که منجر به شهادت شهیدان «جمال شبستانی و علی علی‌حسینی» شد، را به محضر ولی امر مسلمین، امام خامنه‌ای عزیز، ملت شریف ایران اسلامی، پاسداران مؤمن و پرتلاش به‌ویژه به خانواده این شهیدان والامقام و مردم ولایتمدار استان سمنان تبریک و تسلیت می‌گویم و برای مصدومان این حادثه دردناک آرزوی صحت و سلامت دارم.

دامغانی اظهار کرد: مردم شهیدپرور استان سمنان در راستای صیانت از انقلاب اسلامی و تولید اقتدار دفاعی برای جمهوری اسلامی ایران به برکت خون این شهیدان والامقام و بیش از سه هزار شهیدی که تقدیم اسلام و قرآن کرده‌اند، مفتخرند که امروز به بالاترین سطح اقتدار و امنیت رسیده‌ایم.

وی افزود: اقتداری که هم بازدارنده است و جرأت هرگونه تعرض و تجاوز را از نظام سلطه و ایادی آنان سلب کرده است و هم نقطه امیدی برای حمایت و دفاع از محرومان و مستضعفان شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این پیام عنوان کرده است: سلام و درود خداوند و صالحان و مخلصان بر شهیدان، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته‌ای و شهدای صنعت دفاعی کشور به‌ویژه سردار محبوب دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان برجسته دفاعی و هسته‌ای همچون سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم و شهید محسن فخری‌زاده که با نثار خون و جان خود، از عزت و شرف و امنیت این مرزوبوم پاسداری کردند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1188473

مهمترین اخبار ایران و جهان: