نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 18:22

« مهار تورم و رشد تولید » دو ضلع اساسی معیشت مردم است

ساری- فرماندار ساری مهار تورم و رشد تولید را دو ضلع اساسی معیشت مردم و آن را سرفصل همه برنامه ها در سال جاری بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نوبخت گفت: نقشه راه ما در سال جدید تحقق منویات رهبری معظم و شعار سال، تأویل برنامه‌های دولت خدمتگزار سیزدهم، تبیین عملی کرامت شهرِ مدنظر نماینده ولی فقیه در استان، پیاده سازی هرچه بهتر تأکیدات و دستورات استاندار محترم و مردمی سازی امور است.

نوبخت در ادامه با اشاره به اینکه شعار دولت سیزدهم مردمی سازی امو راست افزود: در مجموعه فرمانداری شهرستان ساری هیچ شانی به جز خدمت صادقانه به مردم قائل نیستیم و در جهت تحقق حکمرانی مردمی نیز جلسات را از پشت درهای بسته به میان مردم آورده‌ایم.

فرماندار مرکز مازندران نامگذاری سال ۱۴۰۲ را به سال رشد تولید و مهار تورم از سوی مقام معظم رهبری (حفطه الله تعالی) را تکلیف مهم ابلاغی از سوی معظم له عنوان کرد و ادامه داد: مهار تورم و رشد تولید به عنوان دو ضلع اساسی معیشت مردم سر فصل همه برنامه‌ها در فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری در سال ۱۴۰۲ است.

نوبخت به انتخابات پیش رو در سال جاری اشاره‌ای و عنوان کرد: در برگزاری انتخابات اسفند ۱۴۰۲ اصل بی طرفی ملاک عمل ماست و همه تلاش و کوشش ما در شهرستان ساری برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129829

مهمترین اخبار ایران و جهان: