نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 09:38

اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران

دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محور های مواصلاتی شرق استان خبر داد.

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران خبر داد.

وی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه امروز ۱۱ مردادماه و از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مردادماه از محور هراز ممنوع است.

کهریزی افزود: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز در روز جمعه ۱۳ مردادماه و در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران ترافیکی، مسیر شمال به جنوب محور هراز از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه ۱۳ مرداد ماه به صورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است عنوان داشت: تردد موتورسیکلت سواران به استثنا موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی که در مسیر جریان ترافیک و برای انجام مأموریت‌های ضروری حرکت می‌کنند از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۱ مردادماه الی ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۴ مردادماه از محورهای هراز و فیروزکوه و بزرگراه امام رضا ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند خواست، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با شماره‌های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422773

مهمترین اخبار ایران و جهان: