نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 18:30

۱۰۰۰ محصول دانش بنیان در مازندران تولید شد

ساری- معاون سیاسی ،امنیتی استاندار مازندران با اشاره به راه اندازی ستاد ملی راهیان پیشرفت در کشور از تولید هزار محصول دانش بنیان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر روح الله سلگی عصر دوشنبه در اولین جلسه ستاد اردوهای راهیان پیشرفت مازندران گفت: پیشرفت محسوس کشورمان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مایه حیرت و عصبانیت جریان غربگرا و دشمنان شده است.

وی لزوم توجه به امید آفرینی را خاطرنشان کرد و افزود: آشنایی نسل جوان و نوجوان با پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، دفاعی و صنعتی موجب اعتلای کشور می‌شود.

این مسئول از راه اندازی ستاد ملی راهیان پیشرفت با ابلاغ رئیس‌جمهور در کشور خبر داد و افزود: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با شرکت جوانان و نوجوانان در سطح کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی با تشریح بخشی از دستاوردهای بی بدیل مازندران در عرصه‌های علمی و نوپدید به سازماندهی ۴ هزارو ۲۰۰ نفر از جوانان نخبه در ۳۰۰ شرکت دانش بنیان این استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۱ هزار محصول فناورانه از سوی این شرکت‌ها تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

سلگی با اشاره به تلاش جریان غربگرا و دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشور اظهار کرد: جریان معتقد به اندیشه‌های غربی با وادادگی و انفعال در پی وابستگی کشور به غرب است و توانایی‌های داخلی را به هیچ می‌انگارند.

معاون استاندار با اشاره به ماهیت فرهنگی انقلاب، اصول آرمانی کشور را متکی به توانستن و تحقق اراده‌های ایمانی دانست و افزود: دشمنان بیرونی با همگرایی جریان غربگرا از طریق فضای مجازی و رسانه‌های پرشمارتغییر جریان فکری نسل جوان و نوجوان کشورمان را هدف گرفته است.

وی با بیان اینکه دین ستیزی بن مایه جریان لیبرالی غربی است اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توانایی جوانان غیرتمند خود انحصار علم و تکنولوژی‌های نوین علمی و فناورانه در جهان را شکست که همه این دستاوردها محصول تبلور اندیشه‌های دینی است.

در این جلسه مقرر شد با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با دستاوردها و پیشرفت‌های مازندران در عرصه‌های مختلف اردوهای پیشرفت با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1398573

مهمترین اخبار ایران و جهان: