نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 01:25

انبار تجهیزات امدادی هلال احمر دیلم در هفته دولت افتتاح می‌شود

بوشهر- مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، انبار تجهیزات امدادی هلال احمر دیلم در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه یکشنبه شب در بازدید از پروژه‌های امدادی هلال احمر از جمله انبار هلال احمر در دیلم اظهار داشت: تأمین اقلام و تجهیزات امدادی برای استفاده در مواقع بحرانی همواره جز اولویت‌های هلال احمر بوده است.

وی بیان کرد: وجود مکان مناسب برای حفظ و نگه داری تجهیزات امدادی از جمله مسائلی است که در شعب مختلف هلال احمر استان مورد توجه ویژه قرار دارد و شهرستان دیلم هم از این قاعده مستثنی نیست.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: عملیات ساخت انبار امدادی دیلم مراحل پایانی و تجهیز خود را طی می‌کند و ا در هفته دولت با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در بازدید از این انبار علی رغم نصب سیستم اعلام حریق، دستور نصب سیستم اطفا حریق به منظور بالا بردن سطح ایمنی این انبار نیز صادر شد و طی هفته جاری این سیستم نیز نصب و راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: آماده اجرای فازهای بعدی مجموعه که شامل دیوارکشی و محوطه سازی است نیز هستیم و آمادگی داریم با حمایت فرماندار دیلم یک سالن ورزشی چندمنظوره در دیلم احداث کنیم.

ایزدپناه با بیان اینکه پروژه انبار امدادی شعبه دیلم در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه و تجهیز آن به اقلام امدادی، ظرفیت امدادرسانی در زمان حوادث در این شهرستان بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر تاکید کرد: تأمین ایمنی در تمام مأموریت‌های هلال احمر جز اصول مهم است و اطمینان از وجود انبارهای ایمن برای حفاظت از تجهیزات امدادی و عملیاتی هلال احمر ضروری است.

وی سپس از ساختمان اداری، آموزشی و امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان بازدید و در نشست با سرپرست و کارکنان پیگیر مشکلات و رفع نواقص این ساختمان شد.

در این دیدار محمد اسدی فرماندار دیلم تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی استان و شهرستان به سیستم‌های پروازی پهپادی جهت تصریح در روند عملیات‌های امدادی مجهز شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440829

مهمترین اخبار ایران و جهان: