نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 09:41

برگزاری دوره آموزشی ویژه دانشگاه هرات توسط علوم پزشکی خراسان‌شمالی

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده با دانشگاه غالب هرات افغانستان دومین دوره کوتاه مدت آموزشی برای اساتید این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی سنایی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده با دانشگاه غالب هرات افغانستان دومین دوره کوتاه مدت آموزشی برای اساتید این دانشگاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه دوره «رویکردها و استراتژی‌های نوین تدریس» برای اساتید این دانشگاه، با حضور ۲۰ نفر از اساتید دانشگاه غالب هرات، در راستای پذیرش دانشجو و توسعه همکاری‌های آموزشی، علمی و پژوهشی اجرایی شد، گفت: این دوره به صورت مجازی، با هدف آشنایی یا رویکردها و استراتژی‌های نوین تدریس و با همکاری مدیریت آموزش مجازی و الکترونیکی دانشگاه برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: این دوره زیر نظر دکتر خراشادی‌زاده مدرس دوره و دانشیار گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان با اهداف آشنایی با استراتژی‌های دانشجو محوری، نظام مند بودن، جامعه محوری، انتخابی بودن و آشنایی با استراتژی ادغام برگزار شد.

سنایی یادآوری کرد: دوره‌های کوتاه مدت، با تدریس اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی و در قالب چندین عنوان از جمله آموزش روش تحقیق در علوم پزشکی، دوره‌های مامایی، زنان و زایمان، فناوری‌های نوین و دندانپزشکی در راستای توانمندسازی و ارتقای علمی اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های افغانستان برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان مردادماه امسال چند دوره کوتاه مدت دیگر در حوزه‌های دندانپزشکی، و زنان و زایمان نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای اساتید دانشگاه‌های افغانستان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441229

مهمترین اخبار ایران و جهان: