نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 10:59

۲۷ میلیارد تومان به خط انتقال آب شرب سرخه اختصاص یافت

سرخه- فرماندار سرخه از اختصاص ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط انتقال آب شرب این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح مهم آبرسانی ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله کرمانی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های هفته دولت شهرستان سرخه به میزبانی فرهنگسرای باران درباره طرح‌های هفته دولت بیان کرد: ۶۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان در شهرستان بهره برداری می‌رسد.

وی از رشد ۴۰۰ درصدی اعتبارات طرح‌های هفته دولت سال جاری نسبت به پروژه‌های هفته دولت سال قبل در شهرستان سرخه خبر داد و تاکید کرد: به لحاظ کیفیت نیز شاهد اجرای پروژه‌های خوبی در هفته دولت سال جاری هستیم.

فرماندار سرخه در ادامه از اختصاص ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط انتقال آب شرب این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح مهم آبرسانی ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کرمانی با بیان اینکه آماده سازی زمین و تحویل زمین به متقاضیان در خصوص یک هزار واحد مسکونی شهری و روستایی شهرستان انجام شده است، ابراز داشت: یک‌هزار و ۱۳۸ تُن گندم در سال جاری توسط کشاورزان سرخه تحویل شده که نسبت به سال گذشته بالغ بر ۵۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476573

مهمترین اخبار ایران و جهان: