نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 15:07

روابط عمومی‌های برتر قم معرفی خواهند شد

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: به مناسبت هفته دولت مقرر شد تا بهترین روابط عمومی‌ها در حوزه تبلیغی، تولید محتوا، اقدامات نوآورانه و معرفی پروژه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و به مردم و مدیران معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، رضا اعرابی ضمن تقدیر از فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت گفت: هر گامی در جهت معرفی اقدامات دولت به مردم در مسیر جهاد تبیین و مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهد بود.

وی افزود: بحمدالله در هفته دولت با اقدامات تبلیغی مناسب دستگاه‌های اجرایی و تعامل خوب رسانه‌های استانی شاهد یک جهش در امر اطلاع‌رسانی و تبلیغات بودیم که می‌طلبد این اقدامات در طول سال از سوی روابط عمومی‌ها استمرار داشته باشد.

اعرابی با اشاره به ارزیابی روابط عمومی‌های برتر استان و اعلام نتیجه آن در روزهای آتی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دولت مقرر شد تا بهترین روابط عمومی‌ها در حوزه تبلیغی، تولید محتوا، اقدامات نوآورانه و معرفی پروژه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و به مردم و مدیران معرفی شوند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1493129

مهمترین اخبار ایران و جهان: