نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 15:59

۱۹ باب مسجد مناطق محروم اردبیل مفروش شد

مشگین‌شهر-راهبر پیشرفت منطقه‌ای بنیاد علوی در شمال‌غرب کشور گفت: ۱۹ باب مسجد در مناطق محروم استان اردبیلبه همت بنیاد علوی با فرش سجاده‌ای مفروش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد مردانه ظهر یکشنبه در آئین تحویل فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: با حمایت و مساعدت بنیاد علوی و به همت نهادهای پیشرفت و آبادانی، ۱۹ باب مسجد در مناطق محروم شهرستان‌های خلخال، کوثر و مشگین شهر مفروش شدند.

وی بیان کرد: برای مفروش شدن این مساجد ۳ هزار و ۷۳۷ متر فرش سجاده‌ای توسط بنیاد علوی تأمین و نصب شده است که قدم مؤثری برای تجهیز مساجد است.

راهبر پیشرفت منطقه‌ای بنیاد علوی در شمال‌غرب کشور تصریح کرد: از ۱۹ باب مسجد مفروش شده، ۹ باب در شهرستان خلخال ،۳ باب در شهرستان کوثر و ۷ باب در شهرستان مشگین‌شهر قرار دارند.

مردانه با بیان اینکه برای مفروش کردن این مساجد در مناطق محروم استان، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد علوی تأمین اعتبار شده است، گفت: بنیاد علوی در برنامه پیشرفت منطقه‌ای خود توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی و تربیتی دارد و مساجد به عنوان خواستگاه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مدنظر هستند.

توزیع ۱۲۵ بسته ویژه مادران در شهرستان گرمی

راهبر پیشرفت منطقه‌ای بنیاد علوی در شمال‌غرب کشور بیان کرد: به همت بنیاد علوی ۱۲۵ بسته ویژه مادران باردار و شیرده دارای سو تغذیه در شهرستان‌های گرمی و انگوت توزیع شد.

مردانه افزود: این مادران توسط مراکز بهداشتی در شهرستان‌های گرمی و انگوت شناسایی شده است که نیاز به حمایت دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1194673

مهمترین اخبار ایران و جهان: