نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 00:21

تخصیص بودجه ویژه مناطق محروم البرز برای نخستین بار محقق می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز از تخصیص بودجه ویژه برای مناطق کم برخوردار البرز خبر داد و گفت: این اقدام برای نخستین بار است که اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز در جلسه هماهنگی با مدیران محلات ۶۶ گانه استان با حضور دکتر طاها رمضانی مدیر کل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای، ورزش و جوانان استان و مدیران مراکز کاریابی سراسر استان با محوریت آموزش، تقویت اشتغال و اشتغالزایی جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، به بخشی از اقدامات مربوط به قرارگاه اجتماعی استان پرداخت.

کاظمینی در این نشست گفت: پیگیری مدیران محلات کم برخوردار که از بدنه مردمی هستند قابل تقدیر است ، قرارگاه اجتماعی با تجربه استاندار البرز در شهر تهران در استان البرز شکل گرفت و مهمترین برنامه دولت در استان البرز با محوریت قرارگاه اجتماعی در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: امسال قرارگاه اجتماعی فعالیت خود را شروع کرد و ایجاد شبکه مردمی است. شناسایی و احصا مسایل با حضور شبکه های مردمی امکانپذیر است و حل مسأله آن در اولویت کار است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز در ادامه گفت: ارتباط قوی مردم و مسولین، ضامن اجرای کامل موضوعات قرارگاه اجتماعی است ، هویت قرارگاه اجتماعی هم در بستر مشارکت گروه‌های مردمی شکل می گیرد. سال آینده قرارگاه اجتماعی برای اولین بار در کشور بنام محله بودجه اختصاص خواهد داد.

وی خاطر نشان شد: اطلاعات کامل ۶۶ محله در سامانه برنامه و بودجه کشور بارگذاری شده است تا در محلات هدف بتوانیم پروژه های مورد نیاز مردمی محلات را اجرا کنیم. دستور استاندار برای رسیدگی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای توانمندی سازی محلات ۶۶ گانه از دیگر برکات این قرارگاه است.

کاظمینی گفت: در بحث اشتغال فکر می‌کنیم با حضور موثری مدیران محلات و حمایت های مدیریت و مجموعه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اتفاقات خوبی خواهد افتاد و اطلاع رسانی در موضوعات طرح های اجرایی بسیار ضروری و حیاتی است و باید صد چندان در این بخش فعال بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1011529

مهمترین اخبار ایران و جهان: