نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 23:14

توصیه‌های امام جمعه به مسئولان بهمئی/از تذکر به بانک‌ها تا دل نگرانی از دستگاه‌های فرهنگی

امام جمعه شهرستان بهمئی در نشست شورای اداری این شهرستان توصیه‌هایی به مسئولان مختلف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با حضور اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این جلسه گفت: یکی از رسالت های ما توجه به شعائر الهی است یکی از ایام بزرگ دهه فجر است اساس کار همه شما مسئولان در دهه فجر است.

امام جمعه شهرستان بهمئی اضافه کرد: باید در این دوران که دشمن شبهه در ذهن جوانان و بعضا مسئولان ایجاد می‌کند جهاد تبیین را جدی بگیریم و قطعا از سربازان جهاد تبیین اعضای شورای اداری هستند.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: شما کارمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید که پشتوانه و عقبه آن تعالیم تمام انبیاست نظام جمهوری اسلامی یکی از معجزات الهی است.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: نظام امروز نیاز به یاری شما دارد اساسی ترین کار شما امیدواری است امیدواری در بین مردم ایجاد کنید.

وی با قدردانی از خدمات هلال احمرگفت: انتظار داشتم مسئول جوانان بگوید در یک سال گذشته برای جوانان چه کاری انجام داده اما با روضه ای که ایشان خواندند باید اشک‌ها دربیاید جا دارد دادستان ورود پیدا کند و فرماندار در حوزه جوانان وقت بگذارد.

امام جمعه شهرستان بهمئی با بیان برخی مشکلات عنوان کرد: عابربانک های ما در هفته گذشته چندین روز اختلال داشتند و مردم اذیت شدند مسئولین بانک ها پیگیری کنند. 

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: بحث گرانی گوشت، چه اتفاقی افتاده است که یک مرتبه گوشت دچار قیمت نجومی شده است؟؟ مسئولین رسیدگی کنند.

وی گفت: شما نخبگان و شخصیت های بزرگی هستید که در جلسه حضور دارند شورای اداری شهرستان هستند شما باید سرباز جهاد تبیین باشید و از این انقلاب نظام و آرمان های نظام دفاع کنید.

امام جمعه شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد: انتظار داشتم در گزارش اداره ارشاد حداقل بشنوم ارزش خدمتشان برای کارهای فرهنگی چه کرده‌اند تربیت صد نفر نیروی کادر پا به رکاب برای جهاد تبیین به معنی کار فرهنگی کردن است. 

وی گفت: انتظار داشتم اداره کار و تعاون گزارش می دادند برای چند نفر شغل و اشتغال وکار آفرینی ایجاد کردند؟.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: بعضی از مسئولین انگیزه ندارند که پیشنهاد می‌هدم اگر انجام مسئولیت برایتان سخت است بار خودتان را سنگین نکنید مسئولیت امانت است شما باید جوابگوی مردم باشید اگر نمی توانید خودتان را خلاص کنید.

حجت الاسلام صلواتی گفت: بر راه اندازی کاروان انقلاب اسلامی در مساجد و محله ها و روستاها تاکید می‌کنم جمعی از مسئولان مخصوصا نهاد های خدمت رسان بروند و خدمات انقلاب و نظام را برای مردم بیان کنند.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: چند دقیقه از وقت خطبه ها را به بیان خدمات نهادهای شهرستان اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1001573

مهمترین اخبار ایران و جهان: