نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 07:57

۲ رقمی شدن مبتلایان جدید کرونا در مازندران

تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۴ بیمار به ۳۱ نفر رسید که از این تعداد ۵ نفر بدحال هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، طی شبانه‌روز گذشته بر شمار بیماران افزوده شده و شاهد دورقمی شدن مبتلایان به کرونا در استان مازندران هستیم.

همچنین طی ۲۴ساعت گذشته نیز تعداد بیمار ۶ نفر مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۱۵ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۱۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۸ بیمار جدید بستری و ۲ بیمار هم ترخیص شد.

همچنین ۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری است‌.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۱ نفر رسید که از این تعداد ۵ نفر بدحال هستند.

طی شبانه‌روز گذشته موردی از فوتی براثر کرونا در استان مازندران گزارش نشده است.

به گزارش فارس، واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات ضروری است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 979629

مهمترین اخبار ایران و جهان: