نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 15:45

وقوع ۵ سیلاب طی پاییز امسال در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به رفع شرایط اضطراری در مناطق سیل‌زده استان، گفت: سیل، مهم‌ترین مخاطره استان مازندران است که از ابتدای پاییز تاکنون پنج مورد سیلاب را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، پاییز که می‌شود، سیلاب مهمان ناخوانده طبیعت استان مازندران شده و بسیاری از نقاط استان را درگیر خود کرده و به شهروندان و زیرساخت‌های استان خسارت وارد می‌کند.

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: بازسازی و بازتوانی در مناطق سیل‌زده استان کماکان درحال انجام است.

وی با اشاره به رفع شرایط اضطراری در مناطق سیل‌زده مازندران، افزود: سیل، مهم‌ترین مخاطره استان مازندران است که از ابتدای پاییز تاکنون پنج مورد سیلاب را پشت سر گذاشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد: سیلاب به سربندی ۱۸۵ منزل مسکونی و همچنین تگرگ به ۴۱ واحد مسکونی در مازندران خسارت زد.

به گزارش فارس، هر باری که بحث سیل به میان می‌آید، بحث تجاوز به حریم رودخانه‌ها و ساخت و ساز غیرمجاز در بستر و حاشیه رودخانه‌ها مطرح می‌شود که امیدواریم باتوجه به همه مسائل دیار سرسبز از خسارت سیلاب دور باشد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582273

مهمترین اخبار ایران و جهان: